Panorama KBS Tahap 2 (Siri 3 2010)

Panorama KBS Thp 1 (Siri 3 2010)

Sunday, July 18, 2010

HARI KOKURIKULUM SKSB 2010

SABTU-03 Julai 2010: Unit Kokurikulum SK Seri bemban buat julung-julung kalinya telah menganjurkan Hari Kokurikulum SKSB bertempat di dataran SKSB. Hari yang telah mencatat sejarah sekolah ini telah memberikan seribu satu pengalaman manis buat seluruh warga SKSB.

[Gerai Persatuan Agama Islam, Bahasa Arab dan Jawi SKSB yang telah dinobatkan sebgai Gerai Paling Bersih dan Ceria]

Antara aktiviti yang disediakan ialah jualan oleh gerai-gerai kelab dan persatuan, pameran Antidadah, Persembahan Silat dan Taekwando, Pertandingan Gerai Paling Bersih dan Ceria dan banyak lagi aktiviti yang menarik.

Persatuan Agama Islam, Bahasa Arab dan Jawi sama-sama berganding bahu membuat persediaan untuk gerai jualan tanpa mengira penat dan lelah. Antara menu jualan gerai ialah sandwich, burger, popia goreng, dan buah-buahan potong.

Apa yang membanggakan seluruh warga persatuan, gerai kami telah dinobatkan sebagai gerai paling bersih dan ceria. Kejayaan ini hasil usaha titik peluh seluruh warga persatuan yang tidak mengenal erti penat dan lelah. Gerai jualan kami melabuhkan tirai pada jam 3.30 petang apabila semua juadah habis dijual.


[Guru Besar, Pn. Ramlah bt. Majid mengiringi para VIP mengunjungi gerai-gerai jualan Hari Kokurikulum SK Seri Bemban 2010]


Kami warga persatuan mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak telah memberi sokongan kepada gerai kami sepanjang Hari Kokurikulum SKSB berlangsung.



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Khazanah Muat Turun